SADNESS ;(


Hmm. maybe, bi sume ujian untuk kite. kene pinggir. whatever, yetta, yetta, yetta. hmmm. kite nak sangat ade true friends that last forever. tak pernah dalam hidup kite ade kawan yang boleh tahan ngan perangai kite, tknow what my likes and dislikes are, place for me to share my sadness and happiness. EVERYTHING. tak de lansung. 
Kite tak mintak jadi macam ni. tapi, kite tak sangka hidup kite jadi macam ni. maybe ALLAH nak balas ape yang kite buat. takpe lah, kite redha je. people said "what goes round, comes around" tapi, ni jadi kepade dua orang yang berbeza. masalahnye, bende ni jadi kat kite banyak kali dah. BENDE YANG SAME ! hmm, entah lah. takpelah. kite dah biasa dah kene pinggir. 
YA ALLAH, aku tahu aku hamba-MU yang kecil dan berdosa. ampunkan lah dosa ku ya ALLAH. aku hanya inginkan kebahagiaan dalam hidupku walau sekejap cuma. aku cuba redha dengan ketentuan-MU ya ALLAH. aku berdoa agar orang yang ku sayangi dapat kebahagiaan oleh-MU. berharap agar mendapat kejayaan di dunia dan di akhirat. AMIN.

sampai sini je kot. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

SHOUT OUT !